Planificarea campaniilor publicitare offline si online

Google Cursuri de marketing online
 

Un punct de plecare foarte lejer este vizionarea cursurilor google de pe canalul youtube.


Monitorizarea activitatii online ofera informatii utile tuturor canalelor de comunicare

Un antreprenor interesat de promovarea produselor sale trebuie sa angajeze un specialist cu experienta in marketing / comunicare. Aceasta este varianta ideala. In foarte multe situatii insa, antreprenorii unor afaceri care tocmai incep sa se dezvolte sunt obligati sa organizeze primele campanii de promovare cu resurse limitate. Planul de marketing este facut de multeori chiar de de directorul general impreuna cu directorul de vanzari

Primul reflex poate fi cautarea unor informatii online despre planificarea corecta a unei campanii publicitare. Rezultatele cautarilor pe Google pentru astfel de informatii pot fi dezamagitoare tocmai pentru ca nu exista retete universal valabile decat la un nivel atat de teoretic si de steril, incat sunt nepractice.

Un ajutor consistent vine insa de la Google, care este foarte interesat ca orice afacere in dezvoltare sa beneficieze usor de o prima campanie online configurata onorabil si care sa produca rezultate cuantificabile. Pentru a permite acestor antreprenori aflati la inceput de drum sa isi lanseze un proiect de marketing online, Google a dezvoltat o platforma de e-learning extrem de prietenoasa si cu livrarea graduala a informatiilor necesare.

Structurarea acestor cursuri este atat de bine facuta incat cei interesati vor afla nu numai cum sa planifice o campanie online, ci vor intelege si notiuni de baza de marketing si publicitate in general. In mod explicabil, programul de instruire Google incurajeaza investitiile in comunicare pe canalele online si mai putin in proiecte de publicitate integrata, in care ponderea comunicarii poate fi preluata si de mediile offline traditionale: TV, outdoor, print, BTL, PR.