Audienta outdoor media

GAudienta outdoor media

In functie de formatul pe care este expus mesajul audienta outdoor media poate de pinde de; traficul auto din zona, traficul pietonal, fluxul de calatori dintr-o statie de metrou, autobuz, etc. Audienta unei locatii publicitare depinde insa si de dimensiunile mesajului publicitar.

In cazul panourilor publicitare cu expunere pe autostrazi sau pe drumuri nationale, audienta este estimata pe baza numarului de vehicula care tranziteaza segmentul respectiv de drum.

Spatiile publicitare din statiile de metrou beneficiaza de masuratori de audienta bazate pe numarul calatorilor inregistrati de cititoarele cartelelor magnetice.

In cazul zonelor cu trafic pietonal sau aflate in tranzit devine insa greu de estimat nivelul atentiei acordat de utilizatorii telefoanelor mobile. Tot telefoanele mobile sunt cele care capteaza atentia soferilor, mai ales in cazul primelor masini oprite la semafoare.

Valori de audienta pentru Autostrada Soarelui Iunie 2019 >>

Valori de trafic pentru drumurile nationale (CNADNR 2010) >>

Aproximarea traficului pe Bulevardul Magheru >>